poyapoya، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

تموم زندگیم پسرم

تولدعزیزم

1390/3/5 21:49
نویسنده : مریم
328 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام من مریم هستم مامان پویا26سالمه.2سال پیش با آقاوحیدکه خیلی مهربونه ازدواج کردم و بعداز 1سال زندگی مشترک خواستیم ماهم یه نی نی داشته باشیم ومن همچنان سرکارمیرفتم تا وقتی که 8ماه ونیم حامله بودم چون آقادکتر توصیه شدید کرد دیگه استراحت کنم .  niniweblog.comبله بالاخره آقا پویا بعداز9ماه درتاریخ24/4/1389دربیمارستان خصوصی شفا تو تبریز به دنیا اومد باوزن3کیلو350گرمو قد49سانتی مترکه بماندچقدر مامانم بهم دعواکردک ببین بچه چقدرلاغره وهمش بهت میگفتیم کم کارکن یه کم هم استراحت کن.ولی  من از بابت اینکه سالمه خوشحال بودمniniweblog.com

بله دوستان آقا پسرما روزبه روزبزرگتر میشدولی بماندکه چقدرگریه هاکردم هم به خاطراینکه شیرم نیومدفقط 2ماه شیرخوردبدا به شیرخشک عادت کردو هم اینکه شبها تا3یا4 فقط گریه میکرد دیر میخوابید     niniweblog.com                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطیما
24 تیر 91 0:50
سلام عزیزم.تولد پویا جونی مبارک.هزارتا بوس واسه پویا خوشکله
خاله پارمیدا
24 تیر 92 15:21
هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن از خودم می پرسیدم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟…. و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه …. تولدت مبارکپیش نی نی ما هم بیاین واگه دوست داشتین بهش را بدین کد 269 رو به 2008080200 ارسال منید ممنون میشم